خرید دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی چیست ؟

دستگاه جوجه کشی سامانه ای است ایزوله که شرایط محیطی از جمله دما ، رطوبت و حرارت را برای پرورش تخم های نطفه دار فراهم میکند.در حقیقت شبیه سازی است از طبیعت و مرغ مادر برای پرورش پرندگان ،ماکیان و خزندگان در ابعاد وسیع .

امروزه با افزایش بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور بسیاری از افراد به دنبال شغلی دیگر در کنار شغل اصلی خود میباشند واضح است که شغل دوم باید درآمدی قابل قبول و زمان کمتری را از فرد مورد نظر بگیرید در نتیجه گزینه های کمتری برای انتخاب شغل دوم وجود دارد . در این قسمت قصد دارم شمارا با انواع ماشین جوجه کشی ، قیمت آن و همینطور طریقه استفاده از دستگاه جوجه کشی را به شما آموزش دهم . در حقیقت در انتهای این مقاله شما با توجه به شرایط خود بهترین دستگاه جوجه کشی را برای کسب درآمد خود انتخاب خواهید نمود .

دستگاه جوجه کشی برندهای مختلفی از جمله : گروه صنعتی اسکندری ، بلدرچین دماوند ، کاکس ماشین ، طیوران صنعت فاخته ، ایزی باتور را داراست . دستگاه های جوجه کشی هرکدام از این تولیدکنندگان دارای ویژگی های خاص خود و همچنین ظرفیت های متفاوت میباشند بطور مثال ظرفیت دستگاه های گروه صنعتی اسکندری از 12 تایی تا 3 هزار تایی متغییر است ، بدنه PVC ، سنسور سوئیسی SHT از ویژگی های بارز این کارخانه میباشد . شرکت بلدرچین دماوند با تجربه ای بالغ بر 10سال دارای دستگاه های جوجه کشی صنعتی با بدنه فلزی و کنترلر هوشمند میباشد .از طرفی شرکت کاکس ماشین یکی از صادرکنندگان به نام دستگاه جوجه کشی به خارج از ایران میباشد. طیوران صنعت فاخته شرکتی نوپا اما با انگیزه است ، استفاده از قطعات اولیه با کیفیت و گران قیمت یکی از ویژگی هایی است که سبب رشد سریع این شرکت شده است .

مقاله کامل: دستگاه جوجه کشی و راهکارهای افزایش درآمد عامه مردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.